30.1.10

Tankar tänkta en lördag

Skruttot sover, Babes är och handlar på Coopet och jag sitter här och fryser.
Vi har för en stund sedan kommit hem från en fika på Skogsvägen.
En domare har dött av en puck i huvudet och jag blir alldeles förtvivlad när jag läser sådana saker.
Hockey ska ju vara roligt, inte livsfarligt.
I afton blir det allt annat än äcklig sjukhusmat till middag då vi ska mumsa på en potatisgratäng med vitlök och fläskfilé.
Kim är på skidresa och har tappat bort sitt visakort, vilket är typiskt honom. När han var i Italien slarvades id-kortet bort..
Jag skrattade lite åt honom när vi pratade i telefon förut.
Kanske är inte det så snällt, men lite roligt är det.
Han kommer upp på måndag för att hälsa på.
Min älskade lilla fis sover som sagt, men hon gör det i sin bilstol och jag funderar lite över hur vettigt det är för henne att sitta där i och sova.
Jag vill ju heller inte väcka henne..
Undrar vem som vinner Robinson den här säsongen och hoppas på att det inte blir Mr. Självgod för då blir jag nog lite sur.
Kanske att man ska besöka Faster S i morgon, hon klarar ju inte av att ta sig hit nu med våra hemska trappor.
Varje utflykt är ett projekt, men hu vad det är skönt att lämna soffan en stund.
Detta är lite av vad som snurrar i mitt huvud så här på den tidiga kvällen.
Ha nu en trevlig lördagskväll go vänner.
Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..