18.1.10

Storstädning + svett + vattenläcka = sant

Skoj.
Har ägnat hela eftermiddagen åt att snygga upp här hemma, dammat, dammsugit och våttorkat golven.
När jag är klar, svettig som en gnu och törstig som en kamel ser jag att vattnen jag fyller mitt glas med är brunt.
Jippie!
Jag kan inte blaska av mig svetten under armarna och inte heller badda ansiktet som förmodligen liknar mer en saltsten än ett ansikte och inte heller släcka min törst.
Jag har nog aldrig varit mer törstig..
Dessutom är läckan som störst i Stigtomta och då kommunen bara har en reservtank med vatten så står den där.
Så klart.
Det vore väl guld också om typ vattnet gick nu, eller om jag började få värkar efter min hejdundrande städning.
Nej, men jag åker in till förlossningen, svettig, äcklig, oduschad och med oborstade tänder!
Fuck!
Snälla, låt gubbarna hitta läckan snarast möjligt.
Ska koncentrera mig på mina tokonda förvärkar nu..
Hej!

2 kommentarer:

  1. Men ååh, jag trodde först det var DU som läckte vatten. Säg åt ungen att ploppa ut nu! Kramar och hejarop från oss i Solna.

    SvaraRadera
  2. Haha! ♥ Om det ändå var så väl..
    Jag vill börja läcka vatten och ha värkar! Jag har fått nog!
    PoK

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..