13.1.10

Jag väntar och väntar

Hemmadag är vad det är.
Efter lunchdaten med Älsklingen blev det soffläge, somnade dock aldrig.
Efter ett par rader Marabou mjölkchoklad och ett stort glas mjölk sitter jag här och funderar på två saker.
1) Hur jag ska göra för att se någorlunda respektabel ut när vi ska åka och handla utan att sminka mig och fixa och trixa för mycket med skatboet som jag har på huvudet?!
2) Internet är stort! Hur kommer det då sig att jag har tråkigt efter att ha uppdaterat följande sidor:
Facebook
Aftonbladet
Expressen
SN
Bli mamma
Erika och Håkans Blogg
Min egen blogg - för att se om någon annan har uppdaterat sin..
AMS
TV.nu

Där tar det stop.
Liksom.
Så väntar jag en stund, uppdaterar igen, väntar en stund..
Tänk också om dessa onda, onda förvärkar kunde bli till riktiga, täta värkar.
Tänk!
Kom nu Gunilla-Gos!
Vi väntar på dig.

4 kommentarer:

  1. Va?! Är det tråkigt att läsa samma inlägg om och om igen på vår blogg? Haha, det kan jag inte TÄNKA mig?!? Okej, jag ska uppdatera mer BARA för din och Gunillas skull. =) Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. jag känner exakt likadant angående det "stora" internet.. kollar fan bara samma jäkla sidor om och om och om och om och om igen... fjuttinternet.
    men har du tråkigt kan du ju alltid gå igenom alla mina blogglänkar, där kan i alla fall jag fastna i timtal...
    på gott och ont då,får sjukt mycket inspiration från allt fint,men risken är även stor att man bara stannar framför datorn och inte gör nåt själv... har jag hört.

    SvaraRadera
  3. Haha! Ja, skönt ändå att det inte bara är jag..
    Jag har kikat dom lite grann och det finns en risk som du säger. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..