14.1.10

Is this it??

Jag har mycket förvärkar nu.
Det gör med andra ord mycket ont.
Mycket och ofta.
Jag blir faktiskt lite orolig. Jag tänker typ:
"Tänk om this is it!? Att det faktiskt inte kommer göra mer ont än det här och jag missar hela skiten!"
För ont gör det.
Ibland lika ont som min värsta mensvärk och den har då inte varit nådig ska jag be att få tala om.
Dessutom är det inte alla som får sådana värkar att di skulle kunna skjuta någon i huvudet och be sin partner att dra åt helvete.
Det finns ju dom som inte ens har fattat att de är på väg att föda, att de bara känt sig lite nödiga.
Jag vet att det är en övervanlig tanke.
Jag vet att typ alla har tänkt och känt så.
Men i alla fall...
Tänk om det här är det som blir?!
Tänk om jag missar hela skiten och blir tvungen att föda i farstun?
Hur ska det gå?
Tänk om Gunilla redan är på väg ut?
Tänk..

1 kommentar:

Lämna gärna ett spår efter dig..