6.1.10

Bronspeng och tankar om morgondagen

Här sitter jag med magen i vädret och kikar på när Sveriges småpojkar tar brons i JVM, 11-4 lyder resultatet hittills.
Övertrött är jag, naveln pekar snart utåt (inte för att jag är trött då..) och jag andas och ojar mig genom mina förvärkar.
Jag har messat och grattat Erika på födelsedagen och jag har messat Malin än en gång om vilket datum Stina blir 1 år. Det är väl själva fan att jag inte ska komma ihåg när min bästis lilla sötnos är född.
Jag skäms.
Förlåt mig Malin. ♥
I morgon är tanken att vi ska komma upp någorlunda skapligt för att hinna med att städa medan det är ljust ute så man ser dammet och så ska vi hinna med ett besök på stan för att införskaffa ett par Gunilla-prylar till samt eventuellt två fikastop i Harg och Krikonregionen.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..