3.12.09

Toktorsdag med tokfoglossning

Japps!
Så var vagnen betald och hemhämtad.
Känns fint.
Likaså hade min lillprins Leon idag fått en ny växasäng och kunde äntligen ge sin gamla säng till Bebisen.
Det har han pratat om.
Han fick en present av oss också faktiskt.
Just nu håller han på och pottränar så han fick ett klistermärke som man sätter i botten av pottan, och när han kissar där så förvandlas märket till en glad gris.
Detta skulle så klart testas med en gång. ♥
Älskade unge!
I övrigt har min dag bestått av att steka 1 kg köttbullar på förmiddagen samt att tvätta.
Ibland känns det inte som jag gör annat.
Hur ska det då kännas sen??
Efter det tog jag mig en snigelpromenad på dryga halvtimmen ner till stan för att fika med Kim och köpa en julklapp och lite annat som jag anser att vi behöver.
Trots att jag annonserat på Facebook att om någon vänlig själ i bil såg mig snigla fram mot stadens torg så var det helt okej att erbjuda skjuts, så fick jag gå.
Men det gjorde inte så mycket, det var kallt och jag njöt av "Röd" på högsta volym i öronen.
Strax efter klockan 23 fick jag för mig att det enda sättet att få bort den unkna lukten ur byrålådorna var att måla inuti också.
Så det gjorde jag.
Snortrött och typ ondast i världen på grund av foglossning kröp jag runt på golvet och målade i lådorna.
(Man skulle kunna tro att jag är påverkad av något..)
Nu ska det få torka sen ska jag ställa i små koppar med malet kaffe innan jag lägger i Gunillas kläder.
Men nu har klockan snart blivit fredag och vi sitter här som två spöken båda två.
Dags att krypa till kojs.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..