29.12.09

Snorhalt!

Det blev en promenad på stadens halkiga gator.
Kallt som fasen var det och svårt att hitta någonstans att ta sig en kopp varm choklad nere på stadens fik.
Till sist hamnade vi på Kumlins där det serverades en på tok för söt choklad med en vispad grädde som var så sockrad att svanskotan gick sönder.
Nu har vi spenderat eftermiddagen med att bränna popcorn och titta på "Flickan som lekte med elden".
Om jag lyckas röra mig (jag eftersöker en Rollator på Facebook, men ingen svarar..) så ska vi ta oss hem till svärmor med filmen så hon också kan få se den innan den ska lämnas in på fredag.
Ett par kryckor hade också suttit bra förresten.
Någon som har några i något skrymsle för utlåning?

2 kommentarer:

  1. Jag har en (1) krycka om det skulle vara till någon hjälp. Men då får du nog gå lite snett;)

    SvaraRadera
  2. :) Då är det nog Stefan med onda ryggen som behöver stöttas upp på bara en sida.. :)
    Jag har hittat två ifall det skulle bli riktigt jävligt!
    Men tack i alle fall!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..