26.12.09

Fika på Äppelgången del II

Idag bjuds det på fika av familjen Larsson på Äppelgången.
Sist vi sågs så var det ju tack vare Erika och hennes Robinsonblogg och den gången var hon i Karibien.
Idag är hon dock på rätt plats så vi äntligen får ses!
Om jag inte missminner mig så var det den 13 mars 2008 som vi sågs senast med en föröl hemma hos oss på Borgaregatan innan det bar av mot Rosvalla för kentkonsert.
Det är alltså snart två år sen.
Sjukt.
Det har hänt så mycket sedan dess, Erika ska bli fru och jag har blivit 20 kilo tyngre.
Nästan så det känns lite jobbigt att visa sig.
Det är inte mycket jag kan göra åt det nu, så jag tänker bara njuta av mitt kaffe och snart ta och snygga till mig en aning.
Ha en fin dag där ute i blötan!
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..