4.12.09

Envis städerska kommer snart ta helg

Nu doftar det inte bara jul här hemma av hyacinter och doftkrus med kanelolja utan nu är det också nystädat.
Det enda som fattas är en "Jennyrenovering", det vill säga en dusch och lite mascara, sen är jag fit for fight och helgklar.
Det är lustigt ändå hur mycket jag orkar trots allt det onda, men envisheten vinner ju oftast.
Sen så känner jag mig förvisso febersjuk och kan knappt gå på kvällarna.
Nåväl.
Heja Ensvisheten!
Jag är ett stort fan - när den tas fram och brukas på rätt sätt.

Hur tänkte ni spendera er helg förresten?!
Dela gärna med er.
Trevlig fredag till er alla!

4 kommentarer:

  1. Jag ska dricka varm glögg i soffan och lägga mig tidigt efter semifinalen i Idol. Tidigt imorgon bitti går bilen till Strängnäs där jag ska jobba med programmet Dansbandskampen.

    På söndag kommer svärföräldrarna för att gå på Skansens julmarknad med oss.

    Vem var det som sa att helgen är till för att vila på?... =) Hoppas er helg blir underbar. Kram!

    SvaraRadera
  2. Nä, vem fan har sagt att helgerna är till för att vila!?
    PoK

    SvaraRadera
  3. Jag bakar lussekatter och är just nu i färd med att skapa marsipanfugurer, sedan blir det glögg och nybakta lussisar när de är klara! :) Imorgon ska jag på stan och julklappsshoppa lite tänkte jag. Ha en bra helg! Kram!

    SvaraRadera
  4. Alex, skulle det ju stå! Alex är i färd med att skapa marsipanfigurer! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..