18.12.09

Barr, svett och tårar

Klädden är nu gran och jag har en studenttårta på min balkong.
Frestande?
Japp!
Vi har en lustig gran i år.
Men som ♥ S ♥ säger - "Det är VÅR gran!"
Tänk att man kan drypa av svett efter att man klätt en gran!
Tur att vi klampar in i vecka 36 idag och att det innebär "en liten stund kvar".
I eftermiddag ska jag på "skolavslutning" med Newmarket Town uppe i Rosvallatornet.
Jag tycker ett det är mysigt av dom att bjuda med oss respektive också.
Men innan dess ska det helgstädas lite lätt,
dessutom har jag barrat ner något för jävligt så om vi inte vill få ont i tassarna så..


Den feta, snea granen som inte ger vika för gravitationen.


Den mumsiga studenttårtan, som inte står kvar länge till om
inte pappa kommer och hämtar den snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..