27.12.09

Ännu ett besök i Oppebyregionen

I dag bjöds det på farmorfika.
I Oppeby.
Har vart på besök i dessa regioner sex eller sju dagar i rad.
Det var nära att vi inte kom iväg, jag mår inget vidare idag, och har väl egentligen inte gjort det de senaste dagarna.
Men det vankades ananaspaj, så det kunde jag ju inte hoppa över.
När det var dags för oss att åka hem och jag skulle kränga på mig mina skor berättade min faster en liten anekdot för mig, någonting om dubbelknutar på gympadosor..
Ja, du Linda!
Hur skoj som helst!
Nu ska jag i alle fall bara vila, vila och vila så jag kanske kan få må bättre.
PoK

2 kommentarer:

  1. :P Du tänkte väl mest att skorna skulle sitta på kvar foten på väg till förlossningen! Ingen tid att spilla på skosnören som gått upp! :)
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..