5.11.09

Surar lite

Trots att jag lyssnar på Röd, trots att jag just fått mat i magen och trots att jag kände mig kär och lycklig för en stund sedan så känner jag mig nu bara hopplös.
Det kan gå så fort.
De ringde från försäkringskassan tidigare och då den delen av hjärnan där de matematiska kunskaperna ska sitta saknas hos mig blir jag f.r.u.s.t.r.e.r.a.d och tappar därmed befattningen och känner mig mest värdelös.
Förutom det så har en lampa till framlyktan på bilen har gått sönder.
Stefan lyckades hitta en ny för det skapliga priset på 600 riksdaler.
Det ska tilläggas att man på SAAB ville ha 1400 pengar för lamphelvetet och dessutom 300 för själva jobbet.
Vet hut säger jag!
I alle fall.
Det är ju pengar vi inte räknat med att lägga på biljäveln.
Han kämpar just nu för fullt för att lyckas byta den själv, annars kanske jobbet på en verkstad kommer kosta oss några hundralappar till.
Jag vet, en del av er kanske inte tycker att denna utgift är något att sura över, men då har ni ju så klart ingen koll på hur vår ekonomi ser ut.
Så var det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..