29.11.09

Söndagskväll med myror i huvudet

Tänk att få slappna av med ett glas rött mot det här onda jag har..
Men, nej.
Jag ska inte klaga för jag har mått så otroligt bra hela tiden.
Nu börjar jag dessutom kunna bocka av en del "måste göra innan det är dags" på min lista.
Det tycker jag känns jätteskönt.
Trots det ploppar idéer upp i huvudet på mig konstant och värst är det på kvällarna vid den här tiden, då man egentligen bara ska sitta i soffan och ta det lugnt och bara mysa.
Nåväl.
Här kommer ett par bilder på det som har gjorts idag.


Byrån slipad och klar.


Byrån var så gammal att det luktade väldigt illa när lagret
lack slipats bort.


Grundmålning klar. Nu måste jag vänta 16 timmar..


Sen har vi även möblerat om i sovrummet för att så småningom
göra plats åt Gunilla. ♥ Vi får se om vi tycker att det funkar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..