22.11.09

Söndag, gråa söndag med några ljusglimtar

Det blev ingen jätte lång dag.
Hatten av för Ronny Björlin som med sina tre fina mål fick Peabhallen att jubla.
Vi vann till sist på övertid och jag bara kände en massa kärlek.
Jag kände mig varm och glad för att jag får gå på varenda hockeymatch, för att min söta mamma följer med och slutar andas när det blir spännande och för att jag har världens bästa fästman.
Jag blir varm och glad för att Linus och Niklas är rara små pojkar, för att pappa fixade elen hos svägerskan i ett naffs och för att min goa lilla bebis i magen sparkar på mig och har hicka som för att visa att allt är bra.
Ont i svanskotan har jag, men det gör ingenting.
Veckan som kommer är för en gång skull "fullspäckad", eller åtminstone mer än vanligt, med minst ett äventyr varje dag.
Det gillar jag.
Jag gillar det verkligen jättemycket!
Nu blir det pizza och kanske far vi ner till videobutiken efter det och hyr oss en film.
Tack för idag.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..