13.11.09

Snorunge!

Så var det kvällen jag fick nog.
Jag trillade ner en trapp kvarten i 22 efter att ha varit redigt irriterad på mr A som bor under oss en lång stund.
Ett par timmar faktiskt.
"Spelar vi för högt?! Jag ska säga till dom att sänka!"
VILKA DOM??
Det är ju för fan han som bor där!
Adrenalinstinn gick jag skakandes upp i lägenheten igen.
Dessvärre gjorde jag inget intryck för snorungen fortsatte spela högt.
Efter ett tag så blev det faktiskt relativt tyst - i en kvart.
Sen satte de fart igen: OST-OST-OST!
Inte nog med det, en stund senare blev det tydligen en jävla fajt där nere.
Skärpning nu, mr A.
Skärpning.
Ska ta reda på vem som håller ordet i denna brf, och se till att det händer något.
Kanske får man sätta upp en arg lapp också. Det kan ju för i helvete inte bara vara vi som stör oss på denna pojkspoling!
Eller?
Eller är det bara i vår lägenhet det hörs så förskräckligt mycket? Det vibrerar i bordet, man skulle nästan kunna tro att det är vi som har fest.
Jag är less på att inte kunna få ha en lugn kväll med bara vår TV som ljud.
Vi har ju trots allt betalat dyra pengar för att bo här.
Så skärpning nu, mr A.
Skärpning.

2 kommentarer:

  1. Jag föreslår en "Arg lapp", typ "Om du inte drar ner ljudet önskar jag att 10.000 löss från en kamel hensöker ditt könsorgan"
    Den borde väl svida?
    ps Svärmor är ond i kväll!
    Kram på dig du vackra ,tjocka,gravida svärdotter.

    SvaraRadera
  2. Tack kära svärmor! ♥
    Det vore nog en fin liten lapp! :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..