24.11.09

Nu kan jag känna mig nöjd - en stund

I morgon vankas löning och det kommer en fin liten lön från när jag jobbade på Elektroskandia i oktober.
Det känns ju inte helt fel så här i jule-och barnafödatider.
Meningen var att jag skulle ta en fika med fina Anna på stan idag och kanske shoppat lite, men det blev lite tight om tid.
Det gör inget.
Jag är nämligen helt finito känner jag.
Det blev en härlig (dock i långsamt tempo) tvåtimmarspromenad med Linda och Jack på över 10000 steg vilket nu känns på riktigt när jag har fått vila lite.
Stelare Jenny har nog aldrig funnits.
Och inte tröttare heller.
Men ack vad jag känner mig duktig och nyttig!
Så skönt!
Mer sånt.
Nu ska jag krypa ner i mitt soffhörn och kanske slumra lite, för det får jag.
Tack för trevligt sällskap Kusin, och för att du drar med mig ut.
PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..