26.11.09

Nära nu, men ändå inte

Har varit på ännu ett besök hos BM.
Nu närmar det sig.
På riktigt.
Fick med oss blanketter och information som vi måste läsa om diverse smärtlindring, faderskapsbevis, parkeringstillstånd och annat.
På riktigt.
Så är det.
Nu är det på riktigt.
Mätte magen, jag ligger snäppet över kurvan och jag vet fan inte om det är bra.
Min BM säger att det är bra, men jag vill inte ha något bautabarn.
Lyssnade likaså på Gunillas hjärta och det ligger där på ca 144 och just idag var hon väldigt vaken.
Jag tycker förvisso att hon är vaken för det mesta och sparkar på mig.
Nu är det inte bara mysigt längre.
Det gör faktiskt ont ibland.
Från och med nu så ska vi besöka BM varannan vecka.
Det gör ju också att det känns på riktigt.
Att det är nära nu.
Nu är det nära och på riktigt riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..