8.11.09

Fars dag 2009


Jag har bakat lussebullar idag.
Stökade i köket i morse till Stefans stora förtret skulle jag tro.
Även fast han inte sa något om det.
Klockan 10 drog jag på lite kent också.
Sen bar det av på visning ute på Arnö och vi gillade verkligen objektet -förutom att det ligger just på Arnö.
Medan S har jobbat lite så har jag mumsat en massa fikabröd hemma hos far och mor.
Innan vi åkte hem för att vrålslöa i soffan så hälsade vi på farfar Sergio för att tända ljus.
Nu har vi fått i oss ett par lussebullar var till vårt kvällste, mina händer är svullna som två dasslock och resten av kvällens TV-tablå suger.
NH gick upp från 9:e plats i tabellen till plats 5 genom att vinna borta idag och DIF klarade sig kvar i Allsvenskan.
Heja heja!
Det var bara Tre Kronor som ska ta sig en titt på vad fan di höll på med på isen idag.
Heja..
Nu ska jag o mina dasslock surfa lite innan jag dunar in i mitt Djurgårdhörn här i soffan och snarkar som en annan karl.
Tack för idag! ♥

2 kommentarer:

  1. Åh vad gott med lussekatter! Ska bara jag med, men till första advent! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan då inte vänta så länge! ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..