30.10.09

Svarta linjer

I aftonens program av Skavlan ska mina favoriter i kent spela en av låtarna från albumet "Röd".
Playback då, så klart.
Återigen, Joakim är dessvärre inte bra på att mima, vilket gör mig nervös.
Han och grabbarna vet nog vad dom gör dock och vill förmodligen inte ens spela live då jag tror att de aldrig har gjort det när de har gästat program på det här sättet.
Men jag..jag...vafan!
Jag blir nervös på dom!
Jag tror jag blir nervös för att jag vet hur vansinnigt bra dom är, både på skiva och live, och att dom då ska stå och låtsasspela efter alla dessa år i ett program i ett par minuter.
Vafan?
Skärpning!
Eller något.
Jag känner kanske att de gör bort sig mer när de står o låtsasspelar än om det skulle låta sjukt fult fel och falskt och dom spelar live.
Men som sagt.
Förmodligen så vet Joakim och hans gäng vad dom gör.
Kanske är det just den här känslan som de vill framkalla hos mig...?!
Vafan!?
Gick jag på den enkla?
Nåväl.
Fem minuter i tio ska jag slå över till svt 1 och lyssna på "Svarta linjer".
Håll i hatten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..