27.10.09

Ring, ring..

I dag har jag förbluffat mig själv.
Har ju lite av någon jag vill kalla "telefonskräck" (vilket för mina forna kollegor på Fallet är en gåta) men när jag idag ringde upp försäkringskassan vars samtal jag missat för att sedan ringa Proffice sju gånger för en förlorad lönespecifikation så förbluffade och överraskade jag mig själv.
Rejält.
Att det vissa dagar ska vara så sketans jobbigt att ringa sådana samtal, när det idag var som om jag aldrig gjort annat i hela mitt liv.
Låt mina resterande "ringajobbigasamtal-dagar" vara som denna.
Snälla.

2 kommentarer:

  1. Fy fan vad du är bra.

    Hur många av mina viktiga måste-samtal tror du jag ringde idag?

    Inte ett enda.

    Men du är bra.

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du!
    Men tänk om det ALLTID kunde vara lika enkelt. Oftast är det ju en mardröm att sätta sig och ringa..

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..