3.10.09

Lördagsklagan

Har nog aldrig längtat så mycket till morgonen (eller jo, det har jag nog..) som jag gjort i natt.
Sov som en älg.
Riktigt jäkla illa med andra ord.
Toalettbesök 3 gånger, ett bäcken som gör ont och en Jenny som ska vända på sig minst 1000 gånger och det är inget vidare bekvämt.
Försöker ligga halvt om halvt på mage, men inser till sist att det faktiskt gör ont.
Och stackars lilla Gunilla som blir klämd.
Sen drömmer jag så klart om hur jag får en bäbis med halvmosat huvud.
Nu är det i alla fall äntligen morgon och man kan gå upp.
En liten finne under ögat som pricken över i denna lördag.

Så.
Nu tror jag att jag har klagat klart för idag.
Nu ska jag kasta på koppen kaffe och väcka Babes.
Ha en bra dag i höstrusket.

PoK

2 kommentarer:

  1. Okej, här kommer mer klagan eftersom du som vanligt inte är ensam om elände:

    - Jag håller på att bli förkyld
    - Jag hade en förjävlig dag på jobbet igår
    - Jag råkade fisa i sömnen så jag väckte mig själv när jag äntligen somnat inatt

    Så! Det var det. Nu ska jag jobba till 01 inatt. KRAM!

    SvaraRadera
  2. Haha! Det va roligt! Fisen alltså! TACK! ♥
    Jobba med körslaget då eller..?
    PoK

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..