8.10.09

Huvudbry

Det är en afton full av huvudbry.
Först det där med vaccinationen.
Tar tid att bestämma sig, har dock till tisdag på mig.
Sen var det barnvagnshuvudbry på det.
Har försökt läsa mig till vad fasen alla dessa mjuk/hårdlift, duo/kombi-tjafset innebär.
Tror mig ha kommit fram till att vi ska ha en kombinerad sitt och liggvagn med mjuklift.
Finns inte en chans i världen att jag skulle palla bära en hårdlift med tillhörande barn i upp för alla dessa trappor.
Dessutom verkar det som om varken Brio eller Emmaljunga har mjuklift.
Blir tokig.
Mycket nu.
Barnvagnsdjungel och vaccinationsångest.
Huvudbry.
Helt enkelt.

2 kommentarer:

  1. Anna och dom hade juh en Emmaljunga och det var en jätte bra mjuklift till den!!!

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Jaså? Ja, man får väl kika i butikerna. Har försökt läsa mig till det på internet, men läser bara hårdlift överallt.. Hmm..
    KRAM på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..