6.10.09

Det snurrar i min skalle

Jag har så mycket i huvudet.
Efter dagens avslag så vill jag hitta nya vägar och andra lösningar.
Gärna nu.
Jag kikar på alternativa lösningar för boende, hyres, 3-4 rummare, radhus..
Jag letar prylar för att ersätta, eller kanske bara tillföra.
Men jag är dumsnål.
Hittar en trevlig gardin på jotex efter att ha gått igenom hela sortimentet.
Jag registrerar mig och är på vippen att beställa, när jag inser att det är en exp.avgift på 49,50 och genast stänger jag ner sidan och låtsas som ingenting.
Nämnde jag tiden jag lagt ner på att gå igenom hela sortimentet?
Blir så trött på mig själv.
Det snurrar i min skalle.
Jag vill hitta lösningar, ersätta eller bara tillföra.
Istället blir det inget.
Av något.

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt gumman att ni fick avslag på banken :( Jag hoppas att ni hittar något bra alternativ. Jag ska hålla ögon och öron öppna!

    SvaraRadera
  2. Det gör vi nog. :)
    Tack snälla du!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..