27.9.09

Söndag, med ett stort "Ööh"..

Åter igen har jag känt mig lite bakis av att ha varit ute bland salongsberusade människor.
Har haft huvudvärk sedan igår eftermiddag och håller på att bli alldeles tokig.
Inte nog med det, NH föll på straffar mot Nynäshamn.
Mot Nynäshamn.
Vad ända in i aftonsången?!
Mot Nynäs??
Domaren var så förskräckligt dålig idag också så jag gormade lite (högt då, så folk runtomkring oss kunde höra..) och min kära S klappade mig lugnande på axeln, eller om det var knäet.
Jag minns inte.
Och inte heller vet jag om det var för att lugna mig, eller om det var för att han skämdes.
Hur som.

Jag borde ha legat i sängen för minst en timme sedan, är trött.
Riktigt trött.
Hängig är jag också.

Sov sött sen, nattugglor.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..