25.9.09

Nattagröten

Har just tryckt i mig, i sällskap av min underbara S, en skål med mannagrynsgröt i värmeljusens sken i köket.
Med sirap.
Är lite trött på min konstanta hunger, men jag får ta det.
I morgon ska vi upp och iväg till Norrköping.
Det kommer bli trångt, mycket folk, det är ju trots allt lönelördag, men jag får ta det med.
Mycket man får ta här i livet.
Och jobbigt är det också.
Javisst..
Jomen.
Vi ska kika barnvagn och kolla om den vi redan sneglat lite på går in i vår bil, vi ska köpa skor och kanske nån tröja eller tre och äta på Wooken.
Jag gillar redan morgondagen.
Men vi får väl se om det är med ett leende jag sitter här och skriver nästa gång eller om jag bara skriker ut min hysteri.
God natt nu och sov så sött.

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..