28.9.09

Kväll

Vi har haft en mindre Dave Matthews Band-session här och nu vankas det te och röstning av idol.
Gillar att ha små sessioner, oavsett om det är DMB, Kent eller någon annan sjukt bra musik.
Gillar att försvinna bort, in och iväg och bara njuta.

Börjar nu också fundera lite på det där med karpaltunnelsyndrom.
Min hand domnar, det gör ont.
Framför allt på kvällen.
Kanske kanske inte.
Läste att det kan förekomma när man har en Gunilla i magen.

Mitt te är gott i alla fall och mina "favoriter" har gått vidare i Idol.
Om man nu kan ha någon favorit när skiten knappt har börjat.
Nu får det vara nog.
Jag har gjort mitt för idag.

Nej, jävlar.
VÄLKOMMEN HEM ERIKA!
Extra många kramar till dig! ♥

Kram på er!
/Jensan o Gunilla

1 kommentar:

  1. Jensan och Gunilla! Tack för att ni välkomnar mig hem! Det känns overkligt att vara hemma. Hoppas allt är bra med er alla tre! Läs mer om min hemkomst i Karibienbloggen... Kramar.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..