20.9.09

Frukost, second breakfast, fika, fika, hustitt o hockey

Det var min dag det.

Det blev en mycket trivsam fikastund på Äppelgången, som väntat.
Tack så mycket Lisbeth för de riktigt mumsiga bullarna och för att inte tala om dina dumlekakor!
Mmm..
Och tack för att du styr upp saker och ting!

Efter att vi släppt av Sandra och Susanne på stan visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så det blev ännu en fika, fast på Skogsvägen denna gången, för att sen snabbt åka hem och byta om för hockeyn.
Sen bar det av mot Oppeby än en gång (3:e gången för mig och 4:e för Stefan) för att gå på husvisning.
Det var verkligen ett jättemysigt hus.
Jättemysigt.
När jag kom ner i källaren fick jag dock känslan av att man kommer att ha konstant huvudvärk och dåligt samvete om man skulle flytta dit.
Mycket att göra där med andra ord.
Men i övrigt var det ett riktigt, riktigt mysigt hus.
Sen till hockeyn då.
NH brakade lös med 8-3 i seriepremiären.
Känns bra.
Allsvenskan - here we come!

PoK

4 kommentarer:

  1. Det värmer att höra att ni hade det trevligt! Tyvärr låg jag och sov efter ett långt arbetspass och kunde inte ringa just då. Hoppas VI får ses snart också! Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag att vi ska! KRAM

    SvaraRadera
  3. Ja, tyvärr så blir man ju sugen på allt.. måste bli mer kräsen.. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..