30.9.09

En onsdag i alla sinnesstämningar

Mådde som en gammal fis i morse när jag gick upp.
Kan berott på att jag har legat vaken många gånger under natten..
Kikade på "Förlossningskliniken" på eftermiddagen och brast så klart ut i gråt, tårarna bara sprutade.
När min fina S slutat för dagen bar det iväg hem till syster och hennes underbara små pojkar för lite kramar och bus.
De är ju för underbara mina små prinsar. ♥
Slutligen, som pricken över i, började äntligen Grey's igen.
Efterlängtat.

Vi har dessutom bokat tid med vår bankman.
Det finns bara tre hus kvar nu, så nu fick vi lite eld i baken.
Även om vi inte skulle kunna få det lånelöftet vi önskar, så vore det skönt att veta vad vi har för gräns att gå på.
Så enkelt är det.

I morgon är det jobbdags igen, hos far.
Hualigen för att trilla ur sängen innan tuppen, men det ska bli skönt att göra något annat i några dagar.
Dessutom är det 1:a oktober i morgon.
Det om något är helt galet.
Tiden går fort.
Snart är det nyårsafton och då kan ju vad som helst hända efter det!

Så, gnatt nu.
PoK

2 kommentarer:

  1. Det där med sömnproblem känner jag minsann igen. Vad fan! Ska det vara så mycket begärt att man ska få sova om natta? Nu beror kanske dina och mina problem på lite olika orsaker (jag lever fortf i fel tidszon), men du ska veta att du har en nattsyster i Solna min vän! Jag ska fortsätta blogga, ska bara hitta på en ny adress. Kram.

    SvaraRadera
  2. Skönt att veta att det inte bara är jag som ligger vaken..
    Man känner sig faktiskt ganska ensam.
    Ja! Keep on blogging min vän! Vad roligt!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..