25.9.09

2009 - del II


Jag slutade röka.


Vi har fått en ny, stor balkong och höjd avgift.


Lillebror har blivit med flickvän.


Jag köpte min första pelargon någonsin. (kanske den sista också..)


Vi vann på Postkodlotteriet och firade med en fika på Åstugan.


Farmor blev 80 år.
(Även svärmor och Jerry fyllde jämna år, men jag törs inte
lägga upp någon bild...) ;)


Bästa vännen gick och gifte sig.


Det renoverades..


..och renoverades.


Vi fick se Trollungen på bild. ♥


Lillprinsen fyllde 3 år.


Jag scannade in en massa gamla kort och förgyllde en
vanlig tisdag för en hög med vänner.


S gör sig illa när han skjuter luftpistol
i NMT's femkamp.


Det har ätits kräftor.


Jag lyckade äntligen få arslet ur och måla om bordet.


En efterlängtad familj kom på ett alldeles
för kort besök. ♥


Hockeyn har börjat igen.


Ett kärt återbesök på Äppelgången.


iLLeR blev gammal..


Detta var så klart bara småglimtar, det har ju hänt så mycket mer..
Del III kommer i december, om inget oförutsett händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..