23.8.09

rastlös

I bland får jag mina extrema rastlösattacker och då vill jag fan inte vara med längre.
Det kliar i alla leder, det kliar i hårtopparna som klyver sig av stressen och i hjärnan är det små monster som börjar bita varandra i hälsenorna och tårna mina, de spretar åt olika håll och jag känner hur irritationen över att inte komma på det ultimata att göra kommer lika fort som Usain Bolt kutar 100 meter.
Det slutade hur som med att jag satt i timtal och spelade Sims 3.
Egentligen ett helt värdelöst spel, men ack så beroendeframkallande.
Tror jag bad Stefan om ursäkt en handfull gånger för att jag var så tråkig.
Nu ska jag slå på lite vatten till mitt te och smyga in i sovrummet och väcka min fina så snällt jag bara kan.
Kanske ska jag vara så pass snäll också så jag kastar på Stefans morgonkaffe..

Ha en fin dag nu!

PoK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..