18.8.09

Alla är olika (en tanke om framtiden..)

Många säger åt mig att passa på med det ena och det tredje nu, för sen hinner du inte.
Faktum är, att jag tycker att det ska bli skönt att inte hinna.
Jag har så mycket tid över idag som jag bara längtar efter att få fylla med något.
Kanske kommer jag inte ha tid över till sånt jag sysselsätter mig med idag, som att blogga, fejsbucka, trilla på stan, glo dåliga tv-program och fixa med håret i hundra år efter en hårtvätt.
Det gör mig inget, jag kommer åtminstone ha något att göra, och tack vare det, värdesätta den gyllene tid jag får över, den som blir egentid, Jennytid.

Så visst kan jag passa på och det gör jag också, men jag tror att mitt rastlösa ego kommer att tycka om att känna sig slutkörd.
Jag tror att jag kommer tycka om att ha en anledning att känna mig slutkörd.
Det tror jag.

3 kommentarer:

  1. Du är så klok och fin, min vän! Så glad för din skull, följer med spänning ditt stora äventyr som du står inför! Jag tycker du ska hälsa trollungen att ploppa ut lite tidigare, den 6/1 är en alldeles utmärkt dag att fylla på! Det enda dåliga är att det är så nära julafton, men det behöver du ju inte droppa för krypet. =) Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt mä!!!!!
    Du är så jävla kloker du jäntan!

    pözz pårej

    SvaraRadera
  3. Söta ni är! ♥
    *tårögd*

    PoK

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..