31.7.09

Hamnmagasinet Nyköping..

Jag säger då det..
Förbeställa skulle man minsann göra.
Det var tvunget.
Knas tänkte jag först.
Smart tänkte jag sen.
Då kanske det inte tar sån satans tid innan maten kommer på bordet.
Tänk så vansinnigt fel man kan ha då.
Jag är inte alls bitter, men låt mig berätta nu.
Hungriga som få med två gravida vid bordet.
Det tog bara 45 minuter innan maten kom.
Sen dröjde det ytterligare dryga 5 minuter innan min tillhörande potatisgratäng behagades bäras in.
195 pengar och inte var det något särskilt gott heller.
En gång var, eller kändes det i alla fall som lite lyx att gå dit och äta.
Nu har varenda pizzeria i stan bättre service.
Hargs Livs hade bättre service! (där tog jag i så jag sket på mig..)
Varför i hela fridens namn var det ingen som varnade mig?
Va?!
Jag showade ju till och med på FB att vi skulle dit och äta.
Varför?
Varför var det ingen som varnade mig om Hamnmagasinets halvdassiga mat och usla service?
Varför...?
(för er som tänkte gå dit och käka så läs även detta: http://jemawa.blogspot.com/2011/08/hamnmagasinet-gor-det-igen.html)

4 kommentarer:

  1. Hade jag löst ditt skryt på FB om Hamnmaggan så hade jag garanterat lagt en varning.. Vi väntade i 1 timme häromdagen på maten för att sen får reda på att det vi hade beställt var slut!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt! Visst blir man glad!? Vi hade väl "tur" att det inte va så mycket folk där igår...

    SvaraRadera
  3. Hahahahahahahahaha..... Hargslivs.... det var tider det!

    SvaraRadera
  4. Ja, inser du hur taskig servicen va om jag anser att Hargs Livs där man blev portat stup i kvarten hade bättre sådan? Haha!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..