3.7.09

Fredag utan fredagskänsla

Ah!
En tupplur och en iskall dusch senare känner jag mig på topp igen!
Så fan heller!
Men lite bättre mår jag.
Malin fick i går för sig att hon skulle skicka över sina gamla mammakläder från Falun.
En jätte bra idé, men glöm kära Malin att jag inte tänker betala för mig! ♥
Hur som.
Fick en avi på posten om att ett paket finns att hämta.
Lite julafton för mig idag alltså.
Dessutom är det nu bara 45 minuter kvar tills Hjärtat mitt tar semester.
Tjoho!
Det blir en sväng till bolaget och sen ska vi köpa hem lite rökta räkor från Rökeriet för att fira. Mumma!
Tyvärr så har jag varken fredagskänsla eller nubörjarsemesternkänsla.
Den bara vägrar infinna sig..
Det blir nog bra hur som!
Nu är det nog bäst att jag lägger från mig datorn innan jag börjar svettas som en gris igen.
Den stackarn (datorn alltså) mår inte heller superbra i värmen..

PoK

2 kommentarer:

Lämna gärna ett spår efter dig..