24.7.09

Fredag, kanske med fredagskänsla den här gången

Presenterade "Å-rundan" för Stefan idag.
Den är fin att gå en solig dag.
Tänkte att vi skulle börja ta oss igenom sådana områden om vi med lite tur kanske till sist (och trots allt) hamnar på Färgerivägen.
Det har även blivit en fika hos min kära farmor idag, med goda bullar, tårta och kakor.

Nu är vi mätta i magen, men jag är vansinnigt avundsjuk på det Stefan sitter och avnjuter.
En kall Nils-Oscar.
Jag vill också.
Jag vill också.
Så vansinnigt mycket vill jag också.

4 kommentarer:

  1. Hahahahaha.... den gamla Å-rundan.
    Visst måste dom ha kortat ner den efter att vi slutade ;)

    Och du, jag kan varmt rekommendera Jevers alkoholfria öl. Den "levde" jag på under båda mina "magperioder".
    Ja om man dricker dem och jämför så här i efterhand så nja... men helt klart den bästa i väntans tider!!!Och betydligt godare än lättöl!
    Det blir liksom lite roligare med helg och fest och sånt om man får dricka öl istället för Cola!

    Puzzar & Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Finnes den på Bolaget, eller vart?
    Ja, det blir fan inte lika mkt fest med ett glas cola.. hmmm..knas!

    Jag fattar fan inte hur man orkade springa den där jäkla å-rundan! Haha!
    KRAMEN!

    SvaraRadera
  3. Japp den hittar du på bolaget!
    Och jag har nog aldrig (på skoltid) sprungit den, utan satte mig i backen och tog en cigg och tittade på alla andra! =)
    Hahahaha......

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Haha! Inte direkt oväntat! :)
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..