16.6.09

Tröttast i stan, skulle jag tro

Har vikarierat för far min i två dagar nu.
Det gick ju åt skogen.
Blev osams med Allram (ledsen Michelle, men vi funkar inte ihop..) så pass att jag inte ska dit något mer i veckan.
Syster kom upp med jordgubbar för att muntra upp mig, dessutom ska de vara läskigt bra för mig just nu.
Fick heller inte jobbet på Cubus.
Deras förlust sägs det, men varför kan de inte fatta det då?
Det är förövrigt min förlust också..
Det hade varit skönt att få jobba med något nytt och roligt och ha gjort lite nytta innan man går på den socialt accepterade ledigheten.
Hur som.

Har precis myst i mig en skål med mjölk, färska jordgubbar och smulat knäckekex.
Det var ljuvligt!
Nu ska jag jobba stenhårt på att hålla ögonen öppna för dubbelavsnitt av Desperata Hemmafruar.
Har sovit hela eftermiddagen för att kunna hålla mig uppe..
Jag är så trött, trött hela tiden.
Känns som det aldrig ska gå över.

I morgon ska jag ta en fika med Klimpen. Sitta i solen på Huldas och sen ska jag lura med honom på en promenad, det behöver vi bägge två.

Så, då tar jag och min jordgubbssvullna mage o lägger oss och inväntar finalen på kanal 5.

Höpp!

2 kommentarer:

  1. Varför ber du om ursäkt?
    Det är väl inte ditt fel att min mor producerat något som inte går allt för bra ihop med människor!
    Men vad var det som hände egentligen????

    Massor med kramar och bry dig inte om honom!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja du.. för att göra en lång historia kort..
    Han jävlas så till den grad att man går i taket.
    När man bett honom 4 gånger att inte hålla på så tröttnar man! Jag är ju jäkligt instabil för tillfället som du vet..
    Jag tycker helt enkelt inte att jag ska behöva berätta om "mitt tillstånd" för att han ska respektera mig o det jag säger..
    Så! det va det!
    Pappa sa att det va lugnt att jag inte kommer tillbaka.. så i morgon ska jag sova te halv 10 igen.
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..