4.6.09

Tror det sket sig..

..det känns så i alla fall!
Varför skulle dom vilja ha just mig när dom kan få alla tjejiga tjejer?
När jag idag berättade för folk att jag är 27, var de tvungna att fråga igen.
"-Hur gammal är du sa du..?"
Jamen! Jag vet att jag ser ut som 19 och inte en dag över.
Men tro mig.
Jag är 27.
Vad är det som driver dig? Vad är din motivation?
OMG!
Vad svarar man?
Jag vill typ aldrig mer gå på en intervju.
Jag känner mig bara så liten efteråt.
Nu vill jag bara sova.
Sova bort resten av dagen, låtsas som om den aldrig har hänt.

2 kommentarer:

  1. Om dom inte änställer dig så är det deras miss!
    Du är juh bäst juh !
    Puzz pårej!

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Det är jhu så man ska se på saken, jag vet, men det är inte alltid så enkelt dock..
    Tack söt!
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..