23.6.09

Svullna fötter

Har fikat med min Emma i solen idag.
På Huldas.
Så klart.
Innan det tog jag mig friheten att införskaffa mig hela två nya rosa nagellack samt en ny mascara då "min" var på rea.
Kikade även på ett par rosa skor i tyg på Din sko, men insåg väl till slut att jag inte är gjord av pengar.
Mycket rosa just nu.
Lika så min hud.
Efter dagens dos sol.
Det är egentligen inte så farligt, mest kul att lägga till det.
Fötterna dock är grisrosa och svullna av värmen och promenaden.
Det tog mig väl cirka 40 minuter att gå hem från stan idag.
Man ska inte stressa..

I afton går en liten slant av våra skattepengar till att köpa en ny TV-bänk.
Den är vit och har luckor vilket gör mig alldeles lycklig för då kan jag gömma undan all ful elektronik.
Känns aldrig som det blir riktigt rent och undanplockat här i vardagsrummet för den förbaskade dammsamlande elektroniken står i TV-bänken och ser allmänt ful ut.
Ska bli skönt.
Riktigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..