24.6.09

Sol, svullen mage och en massa bilar

Efter en solig eftermiddag i mammas och pappas syrénberså med iste i glaset bar det av mot OnOff för att införskaffa Sims 3, sen Coop för mat och sist men inte minst nya, vita tygskor på Skokanonen.
Jag var fan inte så smart när jag köpte röda skor måste jag ju så klart erkänna, men dom är fina och har varit sjukt nyttjade och användbara hittills.
Nu däremot, när jag fått nån släng av någon slags rosa sjuka så känns inte de röda så himla rätt längre.
Därav nya, vita tygskor i - ja jävlar - storlek 35.
De måste ha varit felmärkta.
Mina svullna sommarfötter går inte ner i ett par 35:or, snarare 37,5..

Nu är vi nyligen hemkomna från hamnen där vi har kikat på Olles gamla, röda BMW samt en massa, massa andra bilar.
Tjockt med folk och en sol som värmde gjorde att en fika eller en glass inte ens var ett tänkbart alternativ.
Väl hemma intog vi vår nya balkong och filurade lite på hur vi ska inreda den så småningom.
Den är stor och slukar mer än vad man tror.
Synd att man inte har en sisådär 30000 i bakfickan..
Ska skrapa en trisslott när jag är klar här så kanske vi har råd med både ny inredning och en resa till Kroatien.
Vi får se..

Tack för idag!

PoK

2 kommentarer:

  1. Är er balkong klar nu, vad härligt!

    SvaraRadera
  2. Nja..inte riktigt... Det är några småsaker kvar, så ska den besiktigas också innan vi får vara på den igentlien.. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..