1.6.09

Herro!

Då är jag tillbaka!
Har haft en underbar helg i solen!
Vansinnigt skönt!
Idag påbörjas arbetet med våra balkonger! Tjoho!
Det suger förvisso att vara utan balkong hela juni, men man har inte så mycket att säga till om ifall man vill ha en ny sådan.

Stefan har varit och klippt sig idag och påstår att han
ser ut som Mc Hammer!
Ha ha!
Jag tror inte att han gör det..
Hoppas inte.
Så klart att han inte gör!
Han är ju min fina!

Ska på anställningsintervju på torsdag.
Cubus.
Jag känner mig friskt nervös!
Hualigen!
Vi är 30 personer som ska ha en 5 minuters presentation av oss själva inför varandra.
OMG!
Hur ska detta gå..?
Håll nu era tummar för guds skull!
Eller för min skull, kanske..

4 kommentarer:

  1. Å va kul att du ska på intervju! Jag håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  2. Tack Tillan! Det kan jag behöva! Kram

    SvaraRadera
  3. You go girl! Hit 'em high!

    SvaraRadera
  4. Ja jävlar! Nu jävlar! Jag ska fan inte vara arbetslös länge te..
    KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..