19.5.09

Nya prylar är trefvlit!

Här sitter jag nu, men en ny dator i knät.
Så sketans skönt!
Vi bestämde oss för att införskaffa en ny då den vi haft är så satans trasig så man bara sitter och väntar på att det ska säga pang och hela skiten slutar att fungera.
Det får man ta!
Men snart så kommer ju skatteåterbäringen.
Det blev en ny dator istället för resan till Kroatien.
Men det får man också ta, det handlar om att prioritera.
Vi prioriterar att ha en fungerande dator.
Kanske låter dumt, men vart fasen ska vi annars sitta och ladda ner våra bilder från semestern?
Juttä!
Så otroligt skönt i alla fall!
Nu kan jag sitta som folk och skriva och surfa istället för att bygga upp ett berg av kuddar i knät (som dessutom rasar när man rör sig..och rör man sig inte så somnar benen..) för att ha skärmen lutandes mot.
Nu är vi som alla andra igen!
Tjoho!

Annars har min dag bestått av att vår granne som är någon slags elektriker har kommit upp och borrat för att dra el till balkongen som vi snart ska få.
Han väckte mig likaså med allt borrande i de andra lägenheterna.
Jag som hade tänkt sova till minst 10.00 i morse.. *grr*
Jag har även varit ute hos min syster och härjat runt med barnen och Leon och jag har räknat till 8 bestick.
Inte någon superspännande dag, men den har varit bra.
Den har faktiskt varit riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..