4.5.09

Honungsmelon och ett glas vatten

En veckohandling för nästan 500 riksdaler senare och fiskpinnar till middag är jag och min kära nästan lealösa här i soffan.
Det har tvättats och donats idag och jag har haft en irriterande huvudvärk på en punkt precis bakom örat nästan hela dagen.
Tro det eller ej - men tvättstugeskurken stötte jag inte på idag!
Gudskelov!
Snart ska vi ta och krypa ner i nytvättade lakan.
Det är en lyx i sig.

Har påbörjat ett nytt försök att dra ner på cigaretterna.
Så klart att jag bestämde mig för det efter en långhelg, med öl och kaffe i solen.
Totalt idag blev det 4½.
Snart kan jag sträcka på mig igen, vara stolt.
Det gillar vi!
Vill också passa på och ge en bautakram till min vän Jessica!
Du är ju för söt!

God natt på er nu..
Kram från en hängig Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..