16.5.09

Dags igen då..

Dags att göra ännu ett nytt försök med rökningen nu då.
Jag känner mig.. rädd?
Ja, rädd är nog det rätta ordet.
Jag har rökt i ungefär 14 år.
O herre min jisses! Hör ni hur det låter? Jag är 27 år gammal och har rökt i 14 år! Eller kanske är det 13 för att..ja varför?
Det är väl fan inte bättre?!
Nu ska jag i alla fall göra ett nytt gigantiskt försök att sluta.
Då blir det ju dessutom så att jag får försöka låta bli att smutta på alkoholen också, för det är ju en sådan fin kombo.
Ge mig styrka någon!
Nu ska jag ta mig ett futtigt litet bloss och verkligen fundera på om det är så gott och rogivande som jag föreställer mig!
Heja Norge!

Kram!

8 kommentarer:

  1. Ha ha! Det kommer fan inte att bli lätt!

    SvaraRadera
  2. Det klarar du stumpan! :thumbup:
    Förresten du verkar juh vara en riktig hejare på det här med blogg design!
    HJÄÄÄÄLP!!!!!
    Jag kan inte nåt, och det blir så tokigt när jag försöker.....

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Äh! Bara sitta o pyssla fram o tebaka med alla prylar på bloggen! Jag har ju inte så mycket annat att göra.. :) KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket Andreas! Jag kämpar på!
    Kräm tebaka

    SvaraRadera
  5. Om någon kan klara det är det du;).
    Jag håller tummarna!
    puss min vän!

    Malin

    SvaraRadera
  6. Tack min söta Malin! Är så glad att jag har dig!
    PoK

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..