17.5.09

Bästa helgen på länge!

Tyvärr så är den snart slut denna underbara helg!
Jag har grattat min far, ätit rabarberpaj 3 gånger, myst med min fina framför schlagern och lagt 5 spänn på att rösta på Bosniens bidrag.
Jag har busat med mina favoritgrabbar och druckit kaffe och saft i solen.
Jag har tillsammans med min systers familj varit på sightseeing på grusiga, guppiga väga, drömt mig bort om att flytta till hus.
Jag har pratat med min bästa vän i telefon två dagar i rad.
Min bästa Malin!
Jag har inte druckit någon berusningsdryck den här helgen och därför inte fått känna på någon ångestliknande känsla, vilket kanske också bidrar till den här kärleken till livet som jag känner idag!
Vi är nyss hemkomna från en skapligt lång, dock långsam promenad i kvällssolen.
Det var riktigt mysigt.
Dessutom fick vi med oss en film hem från Videobutiken.
När de inte visar Beck längre på söndagarna så finns det inget vettigt att se..
Tyvärr.
Då får man slösa (?) en peng för att få lite underhållning.

Nu ska gårdagens köttfärssås värmas på, sen somnar jag nog som ett barn efter all frisk luft och natur jag fått ta del av idag..

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni har haft en bra helg! Härligt!

    SvaraRadera
  2. Det har vi verkligen!
    Riktigt mysigt och skönt! Och avslappnande!
    Hoppas ni också har haft det bra! KRAM

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..