23.4.09

mina små Prinsar på Spindelplan


Äntligen, peppar-peppar, är "spindlarna" någorlunda friska!
Va ute hos dom och tog en liten fika efter att Stefan slutat idag.
Det är alltid lika värmande och glädjande att höra Leons; "Haj haj!".
Idag var det mer ett; "HEEEEEJ!!!" för att vi inte setts på så länge..
Min söta lilla Leon.
Innan vi åkte hem var jag tvungen att lova en extra gång att han ska få chips (schklripschss)när han kommer hem till oss på min födelsedag.
Mina kära små Prinsar..
Så har vi lilla Alvin som är uppe på egna ben o trampar nu! Söööt!
Måste försöka komma iväg o träffa dom lite oftare.
Men då får även dom se till att dra sitt strå till stacken.
(jo, jag vet att det inte är deras fel... - men..)
Va friska för guds skull!

PoK

1 kommentar:

  1. Hmm..undrar jag vem det är som har bockat i "Hoppa o skit"... Ha ha! PUSS!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..