8.4.09

Med perspektiv på saker o ting

Sitter och hoppas på att HV-71 ska kunna vända matchen just som di otäcka (vet ej om dessa är värda att nämnas ens..) lyckas göra 3-1.
Då va det kört.
Nåväl..
Nu när dagen börjar närma sig sitt slut har jag lite andra sätt att se den.
Inte var det väl dåligt samvete som gjorde att jag tackade ja till att sjunga idag.
Nej, det var det inte.
Snarare att jag ville hjälpa till.
Göra någon annan glad trots den rädsla och nervositet jag så dumt byggt upp på senare år.
Jag är nu, med perspektiv på saker och ting, väldigt, väldigt glad att jag ställde upp!
Det var ett kärt återseende.
Kanske helt fel forum att vara glad i, men jag kunde inte låta bli att känna mig glad!
Så inte var det något dåligt samvete inte.
Det var nog helt enkelt bara meningen.

Med en känsla av feber, eller så är jag bara tvärslut, så tänker jag nu titta på när FBK återigen tar hem guldet, det är bara någon minut kvar.
Gillar inte FBK.
Det är ett jävla prettolag! ;)

3 kommentarer:

  1. Måste ju säga att du har helt rätt angående fbk! Nu fattas det bara att du ska köpa en fin blåvit Leksands halsduk så ska du se att det kan bli folk av dig med;)

    SvaraRadera
  2. Man har rätt att vara glad också! Glädje möter ledsamhet sådant är livet :-) Väldigt kärt återseende :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett spår efter dig..