27.4.09

Ingen öl till hockeyn..

Jag hade verkligen glömt hur ont det gör och hur besvärligt det är att ha akut torticollis.
Helt handikappad!
Det gör till och med ont att dra bloss på en cigarett.
Ett konstant sendrag i höger sida.
Min älskade Stefan har pysslat om mig sen han kom hem från jobbet.
Hjälpt mig på och av med tröjor, smörjt och masserat. Han har lagat mat och plockat och fejat i köket.
Riktigt bortskämd har jag blivit!
Jag hade velat ta en öl till hockeyn idag, men det fick bli medicin av den starkare graden.
Det gjorde att jag till sist klarade av att ta mig in i duschen.
Med nytvättat hår och vetekudden som backup sitter vi nu och tittar hockey och väntar på straffar.
Jag avskyr verkligen straffar.
Tror jag ska stå på balkongen och ta ett bloss samtidigt så nerverna inte tar så mycket stryk.
Dessutom så har jag fått för mig att jag inte skulle bry mig lika mycket om jag står där istället för att sitta på helspänn i soffan..
Knas va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett spår efter dig..